10 Ekim 2015 Cumartesi

Rivel de Young #21 Two Face


hologramlı oje

Herkese merhaba
Blogumun bugün ki konuğu son zamanlarda çok severek kullandığım Rosmann a özel markalardan Rivel de young #21 two face oje. Riivel de young ojeleriyle tanışmam yeni oldu aslında. 
Bu yazımda da bahsettiğim gibi Rossmann Çanakkale'ye yeni açıldı ve bende yeni markalarla tanışmak adına birkaç ürün aldım. 
Bu sıralar hologramlı renk değiştiren simli ışıltılı ojelere takmış durumdayım. Morun her tonunu da sevdiğim için almadan edemedim. Hologramlı yapıda olduğu için tam rengini tarif etmek çok zor olsa da mor ışıltılı yeşilimsi yansımalar var diyebilirim. Rengi ve ışıktaki yansımalarını çok sevdim. Oje yapı fırça olarak güzel ve sürümü oldukça kolay. Tam rengini vermesi için ince iki kat sürmek yeterli. Üzerine Golden rose quick dry top coat uyguladığım için çok çabuk kurudu ve kalıcılığı oldukça iyiydi. Tek başına kullanmadığım için normal kuruma süresini ve kalıcılığını bilemiyorum ama ben her ojemin üzerine mutlaka top coat kullanıyorum. Böylece hem ojem kuruma süresinde bozulmuyo hemde daha uzun süre kullanabiliyorum. 
Rivel de young ojeleri beğenmişken aklımda bikaç rengi daha var özellikle 31 numara magic dream rengini ilk bulduğum yerde kapıcam şuan Çanakkale'deki Rossmann da çok fazla renk seçeneği yok umarım diğer renkler de en kısa sürede gelir. Sizin favori ojeleriniz neler bir ojekolik olarak önerilerinizi bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder