27 Ekim 2015 Salı

Balıkesir Blogger Buluşması



Herkese Merhaba 
Bugün blogumda harika bir etkinlikten bahsetmek istiyorum. 24 Ekim de yani geçtiğimiz cumartesi günü Simge yani nam-ı diger Bakımlıgineg in düzlendiği Balıkesir Blogger Buluşmasına katıldım. Buluşmaya sadece Balıkesir'den değil ilçelerinden Çanakkale'den ve İzmir'den birbirinden güzel bloggerlar katıldı. 2 yıl aradan sonra üniversite okuduğum şehre böyle güzel bir etkinlik için tekrar gitmek beni çok mutlu etti. Etkinliğimiz Balıkesir de Cafe Baron da gerçekleşti. Bu etkinlik sayesinde hem çok güzel insanlar tanıdım hemde pek çok yeni markayla tanışıp yeni ürünler deneme fırsatı buldum.
Etkinlikte Farmasi den Gülcan hanım ve Revox firmasından Mustafa Bey bizlere firmaları ve ürünleri hakkında çok değerli ve faydalı bilgiler verdiler. Her türlü sorularımızı içtenlikle yanıtladılar.
Etkinliğimize katılan ve güzel ürünleriyle etkinliğimize destek olan tüm firmalara çok  teşekkürler. Firmaların göndermiş olduğu ürünleri de en kısa zamanda sizinle paylaşacağım.
Hadi şimdi nasıl güzel bir etkinlik geçirmişiz sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum. 















































Etkinliğe katılan güzellikleri takibe almayı unutmayın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder