29 Ekim 2014 Çarşamba

Simli Ojeyle Telefon Kılıfı Süsleme

Herkese Merhaba

Sonun da bir DIY çalışmasıyla karşınıza gelebildim. Bu tür yenileme süsleme çalışmaları beni inanılmaz mutlu ediyor gidip parayla aldığım ürünleri kullanırken bu kadar zevk almıyorum ama insanın kendi düşünüp tasarladığı emek verdiği bir başka güzel oluyor. İtiraf etmeliyim ki bu sefer ki çalışmamın fikir sahibi onyuzmilyonoje blogunun sahibi Gülşah. Bloguna mutlaka bir göz atın derim ben keyifle takip ediyorum. 
Dün gece bloglarda dolaşırken Gülşah'ın yaptığı telefon kılıfı süslemesini gördüm ve çok beğendim. durur muyum hemen bende yapmak için işe koyuldum.


Önce elimdeki bu iş kullanabileceğim simli ojeleri telefon kılıfının bir kenarına denedim hangisi daha güzel durucak diye ve wet n wild shine sparked rengi ojeyi tercih ettim. 
İlk katı sürüp kurumasını bekledikten sonra ikinci katı sürdüm böylece simleri ve kapatıcılığı daha yoğun oldu. 



Süslemek için de kullanılmayan bir tişörtten söktüğüm taşları kullandım. Taşları şeffaf ojeyle yapıştırdım ve düşmemeleri için üzerlerine de bol bol sürdüm.  Tabi ki bi fiyonk delisi olarak bu deseni tercih ettim ama puantiye yapmayı da düşünmedim değil. Ben telefon kılıfımın bu yeni halini çok sevdim.
Sizce nasıl olmuş yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.




13 Ekim 2014 Pazartesi

Sen de Kotex Kullan, Hayatından Kuralları Kaldır!

Merhaba! 

Umarız her şey yolundadır. 

Senin de bildiğin gibi pek çok kadın özel günlerinde rahatsız ve endişeli hissediyor ve bu yüzden de kendilerine bazı kurallar koyuyor. Oysa doğru ürünleri seçen kadınların bu dönemde kendilerine kurallar koymalarına ve hoş olmayan bazı durumları yaşamalarına hiç gerek yok. Yenilenen ürünümüzü tanıtmak amaçlı hazırladığımız reklam kampanyasıyla bu durumu gözler önüne serip, Kotex’in kadınların ihtiyaçlarını anladığını ve bu süreçte onların 
yanında olduğunu anlattık. Aynı zamanda kadınları www.kurallarikaldir.com web sitesine davet ederek kurallarını bizimle paylaşmalarını istedik. Paylaşılan 5000 kural arasından bu dönemde karşı karşıya kaldıkları zorlukları en yaratıcı şekilde anlatan 3 kişinin kuralını seçerek Demet Evgar’la eğlenceli skeçler haline getirdik. 

Evet biliyoruz hangisini seçtiğimizi merak ediyorsun :) 

Birinci kuralımız arkasını görebilmek için çözümü fotoğraf çekmekte bulan Seren Nur Öztürk’e ait. Seren aynı zamanda birinci seçilen kuralın sahibi olduğu için Demet Evgar’la bu skeçte oynadı. Özel gününde daha fazla hijyenik ped taşımak için küçük çanta yerine büyük çanta tercih eden Seçil Düvenci’nin ve yine o günlerde hışırtılara karşı anlamsız sesler çıkartarak önlem alan Sevda Bayar’ın kuralları da ikinci ve üçüncü olarak Demet Evgar tarafından canlandırıldı. 

Biz videoları çekerken çok eğlendik, umarız sen de izlerken bizim kadar eğlenir ve herkesle paylaşırsın. 

Videoları tekrar tekrar izlemek istersen, hepsini www.kurallarikaldir.com’da bulabilirsin!

Sevgiler,
Kotex

Bir boomads advertorial içeriğidir.

9 Ekim 2014 Perşembe

Evde L'oreal Ombre Deneyimi

Son zamanlarda bir ombre modasıdır gidiyor. 2-3 yıldır saç uçlarını boyalarla açıcılarla boyayan biri olarak bende dururmuyum Loreal ombre setini görür görmez aldım. Aldım almasına da aylar geçti tembellikten anca deneyebildim. Eee tabi sizinle de paylaşmadan edemedim.

Ombre setin içinden resimde gördüğünüz malzemeler çıkıyor. En güzel yanı da kendi tarağının olması uygulama sırasında büyük kolaylık sağlıyor.






Ve bir de adım adım boyama işleminin nasıl yapılacağını gösteren bir kullanım kılavuzu var. 


Gelelim boyama işleminin nasıl yapıldığına; öncelikle toz açıcıyı ve krem boyayı oksidan kreminin içine döküp güzelce çalkalıyoruz. Sonra hazırladığımız boyayı uygulama tarağına sıkarak ortadan ikiye ayırdığımız saçlarımızı boyamaya başlıyoruz. En çok saç uçlarının açılması gerektiği için boyamaya uçlardan başlamak gerekiyor. Daha sonra yanlardan önlere doğru gelecek şekilde tutam tutam  ayırarak boyuyoruz. 
  



Ombre seti denemeden önce biraz araştırdım blog yazılarını okudum bir kısmında yumuşak bir geçiş için krepe yapılması gerektiği yazıyordu ama ben krepeyle uğraşmak istemedim. Ben tarağı dik kullanarak ve üst kısımlara daha az boya kullanarak geçiş yapmaya çalıştım. Tarak sayesinde uygulaması çok pratik oldu. Saç uçlarımda boya olduğundan daha fazla yıpranmaması için ve yıkandıkça renginin açılacağını bildiğimden boyayı saçımda 25 dk beklettim. Zaten bu kadarı bile istediğim rengi elde etmeme yetti. 


Ben yeni saçlarımı çok sevdim. Ama saçlarımın beklediğimden çok kuruduğunu itiraf etmeliyim. Artık saçlarıma daha çok bakım yapmam gerekecek. Ama olsun ben sonuçtan mutluyum. Sizce nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum.