15 Ocak 2014 Çarşamba

Mim- Kışa Dair Herşey

Herkese merhaba...
Uzun bir aradan sonra bir mim yazısı daha yazıyorum. Sedef ile Moda Makyaj beni mimlemiş kendisine çok teşekkür ediyorum ve hemen cevaplarıma geçiyorum :)

Kış deyince aklına ne geliyor ?
Kat kat giyinmek ve en sevdiğim şey kar savaşı yapmak çocuk gibi kar topu oynamak. Ama Çanakkale'ye çok kar yağmıyo malesef :(


Favori kış aksesuarın nedir?
Her renk ve her model boyunluklar, bereler. Hele de kendim ördüysem dahada çok severim.


Kahve mi, çay mı yoksa salep mi?
Ben tam bir çay tiryakisiyimdir. Özellikle de kışın bitki çaylarına bayılırım.


Kırmızı ruj mu eyeliner mı ?
Eyeliner her zaman için benim vazgeçilmezim. Kırmızı ruju da çok abartı buluyorum o yüzden sadece mezuniyetimde kullandım.

En sevdiğin kırmızı ruj?
Pek kullanmıyorum ki

En çok giydiğin kazak?
Bu aralar en çok siyah salaş kazağımı giyiyorum çünkü hem gömleklerle hem de yaptığım çoğu kolyeyle kombinliyebiliyorum :)

En son aldığın kazak?
Pembe-gri çizgili bir kazak almıştım. Biraz da renklenmek lazım dimi ama

Favori kış ojen?
Pastel 45 numara hafif sedefli bordo ojesi bu aralar elim en çok ona gidiyor

Kısa bot mu uzun bot mu?
Pantolonlarla kısa boşları taytla uzun çizmeleri tercih ediyorum. Ama kısa botları daha kullanışlı buluyorum.

Favori kış parfümün?
Maalesef kokularla pek aram yok uzun süre aynı kokuyu duymaya tahammülüm de yok o yüzden çok sık değiştiririm.

Favori kış makyaj ürünün?
Yaz kış vazgeçilmez makyaj ürünüm eyeliner ve rimelim

Favori kış cilt bakım ürünün?
Burt's Bees Tinted Lip Balm ve Neutrogena Bakım Kremi

Yaz mı kış mı?
Yazın o yapış yapış sıcaklarını sevmediğim kesin ama kışı da sadece kar yağarken seviyorum. En sevdiğim mevsim sonbahar ve ilkbahar.

Benim cevaplarım bu kadar bende eğer katılmak isterlerse
Zerrin Gönlüaçık'ı mimliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder