12 Ocak 2014 Pazar

1 Zımba 4 Kolye

Herkese merhaba...
Yine zımba kolyelerime geri döndüm. Birkaç ay önce aldığım bakır renkli zımbalarla nihayet kolye yapabildim. Aslında zımba kolye yapmayı da pek düşünmüyordum ama rengi çok hoşuma gittiği için almıştım. Sanırım biraz fazla almışım 5 kolye yaptım yine bitirebildim diyemem hala biraz daha var. Birini daha önce buradaki post da yayınladığım gibi arkadaşım için yeşil renkli ojeyle boyamıştım. Bu seferkileri ise zımbanın rengini beğendiğim için boyamadım. Böylesi çok daha işime geldi diyebilirim ojeyle uğraşmayınca yapması da daha kolay oldu. Sadece bir tanesinin siyah ojeyle boyayarak değişiklik katmak istedim. Bakalım yeni kolyelerimi beğenecek misiniz. yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.

Zımba Kolye Yapımı

Zımba Kolye Yapımı

Zımba Kolye Yapımı

Zımba Kolye Yapımı

Zımba Kolye Yapımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder