9 Ocak 2014 Perşembe

Lierac Çok Amaçlı Yağ Yorumum ve Kullanım Önerisi

Selam herkese...
İlk defa bir ürün yorumu yazısıyla karşınızdayım. Bu ilk yazımda Dermomarket çekilişinden kazandığım Lierac Huile Sensorielle çok amaçlı yağ deneyimimden bahsedicem.Aslında çekiliş de Nuxe Kuru Yağ gönderileceği yazıyordu. Birçok blog da ürün yorumunu görmüştüm ve merak ettiğim bir üründü. Kargo geldiğinde biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Ama ürünü biraz araştırdığımda Nuxe kuru yağa benzer bir ürün olması ve hemen hemen aynı etkileri vaat etmesi sevindirdi.

Lierac Çok Amaçlı Yağ

 Bakalım neymiş bu vaatler:
  • Tüm vücudunuz, saçınız ve yüzünüz için kullanabileceğiniz çok amaçlı bu yağ, ipeksi bir dokunuşla güzel, pürüzsüz ve aydınlık cilt görünümü sağlar.
  • Saçlarınıza ışıltı ve ipeksi yumuşaklık kazanmasına destektir. 
  • Kolay emilir ve fazla yağlı bir his bırakmaz. 
  • İçerisindeki 3 beyaz çiçeğin ( yasemin, gardenya ve kamelya) özü sayesinde cildin yeniden yapılanmasına destek verir.
Lierac Çok Amaçlı Yağ
Kullanım:
  • Nemli veya kuru saça/cilde uygulanabilir. 
  • Yüzünüze uygulama yaparken avucunuza az miktarda alın ve cildinize uygulayın. 
  • Saçınıza uygulama yaparken avucunuza az miktarda alın ve besleyici etkisi için saç diplerinize doğru uygulayın.
Peki bu vaatlerin ne kadarını gerçekleştirdi. İlk olarak ürünü kullanma talimatındaki şekilde saçlarımda denedim ve maalesef kuru olan saç uçlarımda bile çok yağlı bir görünüme neden oldu. Cildimde ise çok az miktarda sürmeme rağmen yağlı bir his bıraktı.

Benim kullanım önerim ise şöyle
Öncelikle 15ml lik 2 şişeyi kullanımı daha kolay olsun diye fısfıs kapağı olan bir şişeye koydum. Yağı saçıma sıkıp fırçayla her tarafına yaydım ve sıcak suyla ıslattığım havluyla saçlarımı sarıp yarım saat kadar beklettikten sonra yıkadım. Ve sonuçtan çok memnun kaldım :) Normal de banyo da mutlaka saç kremi kullanırım ve sonrasında da nemli saçıma sıvılaştırılmış keratin uygularım. Ama ikisine gerek kalmadı. Saçlarım hem yumuşacık oldu hemde çok kolay tarandı. Haftada bir kez düzenli olarak kullanıyorum cansız ve kuru saç uçlarımda gerçekten işe yaradı. Cildim içinse günlük nemlendiricimin içine karıştırarak kullanıyorum. Böylece daha yumuşak ve pürüzsüz bir cilt hissi veriyor. Bu şekilde kullandığımda benim çok beğendiğim ve önerebileceğim bir ürün oldu. Ayrıca çok bereketli bir ürün olması ve hafif çiçeksi kokusu da diğer güzel özellikleri.İlk ürün yorumum için biraz uzun bir yazı oldu ama umarım yararlı olabilmişimdir.
 Peki ya sizin bu ürün hakkındaki düşünceleriniz neler ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder