7 Aralık 2013 Cumartesi

Kışın vazgeçilmezi 'Snood'

Kışın gelmesini en çok kat kat giyinip daha farklı kombinler yapabildiğin için seviyorum sanırım. Özellikle de kışın olmazsa olmazım snood ya da boyunluk her ne derseniz işte. Hem bu soğuk günlerde sıcacık tutmasıyla hemde görünüşüyle en sevdiğim parçalardan biri. Hele ki insan kendi örünce daha bi çok seviyo. Geçen hafta kendim için asker yeşili hafif kırçıllı bi ipten boyunluk ördüm. Haroşa denen ters örgüyü kalın ip bide kalın şişle örünce yumuşacık oldu. Örgü bitince de uçları dikmeden önce 3 yerinden ilmek kaçırıp aşağı kadar söktüm. Sonra da iki ucunu birbirine diktim. Kalan ipten de annem sağolsun bana bir bere örmüş.






İlk fırsatta da hemen takıp dışarı çıktım. 


Bunlarda geçen sene ördüğüm bordo ve hardal rengi boyunluklarım. 



Dünde gidip yeni ipler aldım. Hemen örmeye başlıyorum bile. En yakın zamanda da bitirip paylaşırım. Şimdilik benden bu kadar sevgiyle kalın :)
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder