15 Aralık 2013 Pazar

Annemin oya halkaları bana kolye oldu

Yine farklı bir malzemeden kolye yapmayı denedim. Hani annelerimiz çember oyası yapmak için kullandıkları plastik halkalar vardır ya bu kez onlar benim kolye malzemem oldu. Halkaları bordo renkli etamin ipiyle sardım. Aslında mumlu iplerle sarmayı düşünmüştüm ama istediğim renk bulamadım maalesef. Ama bu ipte fena olmadı sanırım. Sardığım halkaları daha sonra iple birbirine bağladım. Nasıl bir şekil vereceğime pek karar veremedim ama sonunda böyle bir şekil çıktı ortaya. Bitince de gözüme çok sade geldi bende siyah ojeyle üzerine çizgiler yaptım böyle çok daha güzel oldu. Sonrada ucuna siyah zincir taktım. Ve artık yeni bir kolyem daha oldu. Sizce başka hangi malzemelerden kolye olur fikirlerinizi bekliyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder