7 Ağustos 2013 Çarşamba

Şeker gibi bayramlıklar

11 ayın sultanı Ramazan ayınında sonuna geldik artık. Şimdi sıra geldi bayram yapmaya, büyüklerimizi ziyaret etmeye, bol bol gezip, tatlılar yemeye. Tabi bayram deyince de yepyeni kıyafetleri, bayramlıkları düşünmeden olmaz.  Küçükken nasılda sevinirdik bayram geldi yepyeni kıyafetlerimiz olacak diye. Hatta geceden kıyafetlerimizi başucumuza koyar öyle uyurduk. Şimdi ise ne giyeceğimizi karar vermek biraz daha zorlaştı sanırım. Hele ki bayramın yaklaşmasıyla artan indirim kampanyaları o kadar cezp edici ki nereye bakacağımızı, ne alacağımızı şaşırır olduk. Bu sezon gerçekten çok güzel parçalar var ve içlerinden seçim yapmak oldukça zor. Sizde hala ne alacağınıza ne giyeceğinize karar veremiyorsanız gelin birlikte bakalım neler giyebileceğimize.
Ben kendim için neyi nasıl kombinlesem diye düşünürken sizler için de birkaç kombin hazırladım. Kombinleri oluştururken de şeker bayramına uygun şeker gibi rengarenk tatlı mı tatlı kombinler olsun istedim. Kombinlerin hepsini bukombin.com da hazırladım. İsterseniz sayfayı ziyaret ederek seçtiklerimi yakından inceleyebilir, sizde kendi kombininizi oluşturabilir ve alışverişte karar vermeyi kolaylaştırabilirsiniz.
Sevdiklerinizle hep birlikte olduğunuz, bol  şekerli, mutlu bayramlar






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder