19 Aralık 2015 Cumartesi

Pastel MoonLight Highlighter

Herkese Merhaba
Bugün blogumun konuğu Benefit High Beam aydınlatıcıya benzerliğiyle bir anda herkesin dikkatini çeken Pastel MoonLight Likit aydınlatıcı. 
Aydınlatıcılar son dönemde strobing yani ıslak görümlü makyajın daha doğal halinin popüler olmasıyla makyajımızın olmazsa olmazlarından biri haline geldi. Yüzümüzde ışığın doğal olarak vurduğu alanları aydınlatıcıyla ön plana çıkarmak daha sağlıklı ve ışıltılı bir cilt görünümü kazandırıyor.


Pastel moonlight aydınlatıcıyı ilk çıktığı zamanlarda Watsons Gratis gibi kozmetik marketlerde bulmak çok daha zor olsada şimdilerde oldukça yaygınlaştı.
Pastel moonlight aydınlatıcı ilk görüşte ojeyi andıran bir şişesiyle dikkat çekiyor. Fırçası da yine aynı şekilde oje fırçasıyla aynı. 
İçerisinde sim barındıran sedefli bir yapıya sahip ve sürümü oldukça kolay.


 Simli ürünlerden hiç hoşlanmıyorsanız bu simler biraz gözünüze batabilir ama hafif uygulandığında bence çok göze batmıyor. Fırçasıyla yüzünüzün yüksek noktalarına uyguladığınız ürünü parmaklarınızla yada beauty blender yada benzeri bi makyaj süngeriyle dağıtabilirsiniz. 
En doğal görünümü ise ıslak bi makyaj süngeriyle elde edebilirsiniz.



Resimde güzümde uygulanmış halini görebilirsiniz. Ben doğal ışıltıdan yana olduğum genellikle çok hafif uygulayıp gün içinde tazeliyorum.


Ürünün benim için tek eksi yönü kalıcılığının yetersiz olması. Neyse ki çantaya atıp çıkmalık bi ambalaja sahip olduğu için ben çok önemsemiyorum. Fiyatı da 11-12 tl gibi çok uygun bi ürün olduğu için aydınlatıcı arayışında olanlar bence bir şans verebilir.

Siz pastel aydınlatıcıyı nasıl buldunuz favori aydınlatıcınız neler yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder