9 Şubat 2014 Pazar

Yapılacaklar Listesi

Herkese merhaba :) Bir süredir yeni kolyeler, kıyafet süslemeler ve diy çalışmaları pek yapamıyorum ama bunun için çok güzel nedenlerim var. Okulla ilgili aylardır süren belirsizlikler nihayet sona erdi ve artık pedagojik formasyon meselesi halloldu. En güzel yanıda formasyonu da kendi şehrimde kazandım ve hemen dershaneye yazıldım bile. Yani anlayacağınızı artık beni yoğun bir maraton bekliyor. O yüzden blogumla çok ilgilenemezsem kusura bakmayın.Ama yine de ben kıyafetlerimi süsleyip değiştirmeden duramam. Şuan aklımda birkaç çalışma var ve yapmadan önce sizinle de paylaşmak istedim. Belki benden önce siz yaparsınız. Bu arada dikişe de merak saldım yeni yeni öğrenmeye çalışıyorum ama öğrenene kadar annemle kuzenimin başı benimle dertte :) Elimden tamamlanmayı bekleyen iki parça var bitirip en kısa zamanda onları da sizinle paylaşıcam. Bloga çok giremesem de İnstagramda paylaşıyorum.  Anlık paylaşımlarım için instagram hesabıma da beklerim.







Görseller alıntıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder