18 Şubat 2014 Salı

Puantiye Aşkına Kazak Süsleme

Beni tanıyanlar bilir ki puantiye en sevdiğim desenlerden biridir. Hele ki siyah beyazsa almadan duramam. Ama bu sefer almak yerine kendim puantiye yaptım. Ve tabi ki bunun için keçe kullandım. Alınıp dolapta giyilmeyi bekleyen bikaç tane beyaz kazağım vardı gözümü karartıp birini feda ettim. Öncelikle kazağın cebini sökmekle başladım işe. Sonra puantiyelerin boyutuna karar verdim. Başta büyük puantiyeler yapmayı düşündüm ve kahve fincanını kalıp alarak ince keçeden puantiyeler kestim ve onların yerini ayarlayarak diktim. Ama gözüme çok büyük geldi ve 1 tl boyutunda küçülttüm. Puantiyeler küçülüp çoğalınca da onları tek tek dikmeye çok üşendim ve silikonla yapıştırdım. Böylece işim çok kolaylaştı. Ben yeni puantiyeli kazağımı çok sevdim. Belki ilham almak isterseniz diye her iki boyutunu da Fotoğrafladım. Sizin zevkinize kalmış. Ayrıca kollarına da yapıp yapmamak konusunda çok kararsızım. Sizce kollarında da puantiye olsun mu yorumlarınızı merakla bekliyorum.


Kazak Yenileme


Kazak Yenileme
  
Kazak Yenileme


Kazak Yenileme
  
Kazak Yenileme

Kazak Yenileme

Kazak Yenileme

Kazak Yenileme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder