13 Nisan 2014 Pazar

Aylar sonra yeni bir kolye daha :)

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba. Birkaç aydır dershane, formasyon, staj, kpss hazırlıkları derken yeni diy çalışmalarına, kolye yapmaya hiç fırsatım olmadığından blogumla da pek ilgilenemedim. Ama sevdiğim blogları zamanım oldukça takip etmeye çalıştım. Dünde kendime birkaç saat zaman ayırıp aylardır kolye yapılmayı bekleyen boncuklarımla istediğim kolyeyi yapabildim. Kolyeyi örsem mi yoksa örmeden mi kullansam karar veremeyince İnstagram ve Facebook da fotoğraflayıp paylaştım. Bloga giremesem de İnstagram da daha çok aktif olmaya çalışıyorum. Takip etmek isterseniz https://instagram.com/cansununmodagezegeni/

Boncuk Kolye Yapımı

Örgü olan daha çok beğenildiği için bende örgü yaptım.  Kolyenin yapılışını aşama aşama fotoğrafladığım için uzun uzun yazmıyorum malum testler beni bekliyo :( Bu arada yaptığım kolyeleri satıp satmadığımı soranlar oluyor. Şu sıralar hiç vakit bulamadığım için maalesef şimdilik böyle işe kalkışamıyorum. Ama sınavdan sonra  istenilen renk ve modelde sipariş üzerine yapmayı düşünüyorum. Bloguma yazı yazmayı çok özlesemde  bugünlük benden bu kadar umarım en kısa zamanda tekrar yazabilirim. 
Kolyelerle ilgili önerileriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

Boncuk Kolye Yapımı

Boncuk Kolye Yapımı

Boncuk Kolye Yapımı

Boncuk Kolye Yapımı

Boncuk Kolye Yapımı

Boncuk Kolye Yapımı

Boncuk Kolye Yapımı

Boncuk Kolye Yapımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder